Otázky a odpovědi (FAQ)

Otázky a odpovědi (FAQ)
Máte dotaz? Zde jsme pro Vás připravili nejčastější otázky a odpovědi.

 

1. Potřebuji poradit s výběrem produktů, kam se mám obrátit?

Rádi Vám s výběrem ideálního produktu poradíme na online chatu, který najdete v pravém dolním rohu našich webových stránek, na telefonním čísle +420 607 600 900 nebo e-mailu info@mcpenshop.cz.

 

 

2. Kdy mi odpovíte na online chatu?

Na online chatu Vám rádi odpovíme mezi 7:30 a 15:30 každý všední den mimo svátků. V naléhavých situacích nás kontaktujte na e-mail info@mcpenshop.cz, kde Vám odpovíme v co nejkratší možné době.

 

 

3. Kdy mi přijde moje objednávka?

V případě, že je veškeré zboží z Vaší objednávky skladem, expedujeme ho:

a) Vámi zvoleným dopravcem do 2 pracovních dnů od přijetí objednávky. Pokud jste zvolili platbu předem (bankovním převodem nebo online platební kartou), bude objednávka expedována po připsání peněz na náš účet;

b) v případě volby osobního odběru ve vybrané prodejně McPen jsou objednávky expedovány nejpozději do 7 kalendářních dnů od připsání platby na náš účet.

 

 

4. Jak mám změnit dodací adresu, platbu nebo položku ve své objednávce?

Váš požadavek rádi vyřešíme na zákaznické lince +420 607 600 900 nebo e-mailu info@mcpenshop.cz.

 

 

5.  Objednal/a jsem si zboží do prodejny, kdy si ho mohu vyzvednout?

Zboží do prodejny expedujeme do 7 kalendářních dnů od připsání platby na náš účet. Zásilka je v prodejně uložena po dobu 7 kalendářních dnů od jejího doručení. O možnosti vyzvednutí budete informováni e-mailem a SMS zprávou. Otevírací dobu jednotlivých prodejen naleznete ZDE.

 

 

6.  Jak mohu zboží v prodejně zaplatit?

Zboží, které si objednáte s doručením do prodejny, nelze v prodejně zaplatit. Je nutné zvolit platbu předem, a to buď online platební kartou nebo bankovním převodem.

 

 

7. Jak mohu postupovat při reklamaci zboží?

Reklamaci podávejte písemně na e-mail reklamace@mcpenshop.cz. Reklamační řád naleznete ZDE.

 

 

8. Je možné mi zboží doručit i do zahraničí (Slovensko, Německo)? Případně, jaká je cena doručení?

V současné době zasíláme objednávky pouze do ČR a na Slovensko. Do dalších států zatím bohužel nedoručujeme. Ceny jednotlivých druhů dopravy naleznete zde.

 

 

9. Jak dlouho trvá doručení zboží, u kterého je napsáno "Na objednání"?

Zboží obvykle naskladníme a odesíláme do 5 pracovních dnů od přijetí objednávky. V případě, že jste zvolili platbu předem - bankovním převodem nebo online platební kartou, bude objednávka expedována po jejím připsání na náš účet. Informaci o přesném naskladnění zboží Vám rádi poskytneme na telefonu +420 607 600 900 nebo e-mailu info@mcpenshop.cz.

 

 

10. Kde zjistím stav reklamace?

O stavu své reklamace se můžete informovat prostřednictvím e-mailu reklamace@mcpenshop.cz.

 

 

11. Došlo mi jiné zboží, než jsem si objednal/a. Jak to řešit?

V případě doručení jiného zboží postupujte stejně jako u reklamace, tzn. písemně na e-mail reklamace@mcpenshop.cz.

 

 

12. Jaká je lhůta pro vyřízení mé reklamace?

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace.

 

 

13. Chci odstoupit od smlouvy do 14 dnů a zboží vrátit nebo vyměnit. Co musím udělat?

Vyplňte vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete ZDE a zašlete jej na e-mailovou adresu info@mcpenshop.cz.

 

 

 

Odeslat článek známému   Vytisknout